everyone keeps talking, they promise you everything, but they don't mean anything


matchbox twenty - long day <3
måste vara min favoritlåt just nu

jaha ett inlägg eftersom jag hade så mycket ledig tid eftersom jag var arbetslös. fast på arbetsförmedligen heter det så fint som arbetssökande. jag gör inte mycket på dagarna, men som tur är har jag inte vänt helt på dygnen så jag sover inte bort dagarna iaf. på tisdag ska jag lämna in en ansökan på ett jobb, sen ska jag ner på arbetsförmedligen på nått infomöte. det är vad jag har i mina planer den närmsta veckan. jag är öppen för andra förslag.

förresten så fick jag brev från polisen, som jag träffade på österängen på studenten. dom skrev ; polisassistenten observerade Nathalie när hon drack ur en alkoläskflaska. och att dom hade hällt ut 20 cl cube. som om jag inte visste det? så galet onödigt. usch, har dom inge bättre för sig?

det var väl allt jag hade just nu. det händer som sagt inte mycket för mig nuförtiden. och inte förut heller men

Kommentarer
Postat av: Cathrin

HAHAHA, skickar dom brev om att dom hällt ut alkohol för er!? Iofs bra för dom som inte vet vad som hände med deras dricka.. ;) Du får skriva tillbaka och tacka för informationen men att du minnsan minns att dom agerade alkoholmissbrukare...

2008-06-15 @ 17:30:07
Postat av: Magda

GRATTIS till studenten och hela kittet. Skönt att vara klar nu antar jag. Ja, nu ska du vara vuxen och hitta jobb och skaffa barn och skaffa villa och hela det köret. Men lugn, du har några år på dig ;-)

2008-06-15 @ 21:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0