it's all over

jaha, nu var man arbetslös. student igår, arbetslös idag! hurra!

min student då, upp och iväg på en liten champangefrukost med tårta, sen iväg på rådhuset och fotas, samt nått program innan utgången. blev nominerad till årets bästa projektarbete, och det värmde. jag som slängde ihop mitt de sista veckorna, hehe. vann inte, men själva nomineringen värmde mycket. sen blev de utgång, få blommor, hälsa på familjen lite, sen på flaket. då gick vårt elverk sönder, och vi fick stå där å vänta tills vi fick tag på något nytt :P men de va skoj när vi kom igång.
hem och åt god mat med alla här hemma, satt och pratade lite, fick presenter, for tillbaka ner på stan till österäng. både jag o klas får en halv cube uthällda, det kommer fram två poliser till oss, vi satt ett ganska stort gäng, frågade efter legg, varken jag eller klas hade nått, men vi sa att vi var 18. så tog dom flaskorna och hällde ut. tog namn, personnummer, telefonnummer å skrev upp hur mkt dom hällde ut :P tiden fram till tolv var rätt seg faktiskt, sen efter tolv så var vi ovanför rådhuset ett tag. och där hade jag en djup och vettig konversation med en i klassen jag inte har pratat med särskilt mycket, det värmde så mycket att vara till sån hjälp ibland. jag hoppas att jag kan stå till tjänst fler gånger, det gör jag mer än gärna. en kram och lite småprat är något alla behöver ibland. jag bryr mig om dig iaf!
förutom att alla försvann efter tolv typ, så var det rätt trevlig kväll. vi rundade av kring halv fyra på österäng efter lite gräskrig och allt möjligt :P

jag hade iaf en trevlig student, tack alla som gjorde den bra!

Kommentarer
Postat av: Karro

det vart en superduper dag/kväll. bordet var ju bäst:P tack!:D

2008-06-07 @ 19:29:41
Postat av: Sandra

Hoppas att din dag var lika bra som min, synd bara att vi inte träffa på varnadra..:S

2008-06-09 @ 11:02:48
URL: http://sandracharlotte.blogg.se/
Postat av: Morsan

När man är arbetslös borde man hinna med att uppdatera oftare, eller hur ??

2008-06-13 @ 21:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0