if i could, i'd slow the whole world down

just nu är det verkligen snabba ryck. för drygt en månad sen, kom beskeden. då tackade vi båda ja till umeå. nu, ca en månad senare, har vi en lägenhet i örebro, eller nåja, på måndag får vi upp kontraktet, men sen har vi en lägenhet. känns så otroligt, bra såklart. men ofattbart. vi ska flytta till en egen lägenhet, ha bara våra saker, bara oss själva att tänka på. vi ska handla, laga mat, städa, diska, tvätta! ja, allt ska vi sköta själva. tror det kommer gå toppen, men visst är det lite pirrigt. :)

från och med nu är det sjukt hektiskt iallafall. nu, lördag-tisdag, måste i princip allting packas. på tisdag ska vi äta mat med klas farmor. på onsdag morgon senast 07.00 bär det iväg ner mot örebro, för att hälsa på vårt tillfälliga boende (klas släktingar) och ev titta på lägenheten. på torsdag morgon blir det att kika på staden i sig, kolla vägar till skola osv. sen, torsdag, 15.00 har jag anställningsintervju (!). på det enda jobbet jag sökt hittills. hihi. sen blir det att blåsa hem till östersund igen. kommer hem torsdagnatt emot fredag. på fredag drar vi ner till sundsvall till klas mor o far och sover där en natt. på lördag sticker vi allihopa ner till sthlm och går på grönan och lite sådär. på söndag far vi hem till östersund igen. klippning på måndag, å tandläkare för klas på tisdagen. om jag skulle få jobbet, så hoppas jag att vi åker ner till örebro igen på onsdagen. :P hihi. annars åker vi nog ner helgen den veckan, eftersom klas börjar skolan den 27:e.
hur som helst, senast den 15:e får vi nycklarna till VÅR lägenhet. kan knappt bärga mig :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Oh, vad kul :)

2008-08-08 @ 23:42:16
Postat av: Rebecca

Roligt :D:D:D:D

2008-08-09 @ 00:50:18
URL: http://season.blogg.se/
Postat av: Cathrin

Låter hur bra som helst! Spännande!

2008-08-09 @ 10:53:38
Postat av: Klas

Hihi. Jag längtar, till allt! :D

2008-08-09 @ 22:08:37
Postat av: Rebecca

Mohammad är en halv hemlig person just nu ;P

2008-08-19 @ 17:47:36
URL: http://season.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0