what if i graduate? what if i don't?

en veckas jobb till avklarat nu. kändes som om denna vecka gick rätt fort ändå, faktiskt. nästa vecka går jag in på min tredje vecka med passet 15.30-24.00. det ger ju bättre betalt, så man ska väl inte klaga. förutom att man blir sjukt osocial. när jag vaknar är alla jag känner på jobbet. när alla börjar komma hem har jag åkt på jobbet. när jag kommer hem sover alla, när jag vaknar är alla på jobbet osv. jag är öppen för förslag på en lunch på tacobaren vid 14.00 nästa vecka, tänkte bara så att ni vet.

igår kom antagningsbeskeden för högskolan också. är väl lika bra att skriva om det så alla slipper fråga. det är ju trots allt några st som läser min blogg (utan att kommentera). jag kom in på mitt första handsval i umeå, och klas blev reserv i umeå och kom in i örebro. men vi båda tackade ja till våra platser. nu ska vi alltså invänta antagningsbesked 2, som kommer i början av augusti, för att se om klas kommer in i umeå eller hur det blir. så fram tills augusti så vet vi fortfarande ingenting, så nu behöver ni inte fråga.

i helgen blir det bara slappa, imorgon ska jag och mamma äta tacos(?) och sen åka på bilbingo. sen blir det åka till älski och sova. golfveckan börjar imorgon så han ska tävla lördag, söndag, torsdag, fredag och lördag, men det ska nog gå bra. :)

nästa helg är de prat om utgång. lördag? marite?

Kommentarer
Postat av: Morsan

Klart vi ska äta Tacos, det var väl så länge sen du åt det. Och sen ska vi vinna på bingo...

Och gå på Marité nästa helg, det tycker jag. Om det inte är fullsatt, yranveckan börjar väl då ? Men gå ut kan ni väl göra iallafall...

2008-07-12 @ 10:01:35
Postat av: Karro

jag kom in i sundsvall fast jag har inte tackat ja än. jag är på! både tacos å utgång ;)

2008-07-12 @ 14:04:38
URL: http://kolsyrran.blogg.se/
Postat av: Murki

Jag jobbar nästa helg :( Men jag vill gå ut den 25e då det är första löningen!

2008-07-12 @ 17:10:20
URL: http://murchie.blogg.se/
Postat av: Cathrin

Grattis till att du kom in i Umeå! Hoppas att han också kommer in i Umeå nu då... Tråkigt annars!

2008-07-13 @ 22:06:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0