there is too much blood

klas vaknade inatt, ca 03.30, tokblödde näsblod, sprang in på toa, o jag kommer lite senare för att kolla hur det är. det är FULLT med blod i handfatet, klas är full av blod i ansiktet o på händerna. står å spottar blod, och det rinner ur näsan. det börjar svartna för ögonen och jag ser ingenting.
när jag öppnar ögonen sitter jag på golvet, mamma framför mig och försöker få kontakt. jag hade svimmat och ramlat på golvet. när klas tillslut hade fått stopp på blodet, gick vi och la oss igen, men ingen av oss kunde somna.
vid fem klev jag upp och drack lite vatten, kräktes (troligtvis av smällen, fick väl en lätt hjärnskakning). sen somnade vi om en timme.
har aldrig svimmat förut, så det var jätteläskigt, men fy vad ont mitt huvud har gjort idag. uschamej. har varit hemma från skolan idag, har känt mig helt slutkörd. vilken jävla natt alltså!
tack till mamma och pappa som klev upp och såg till så vi mådde bra och slutade blöda!:P

bra saker: jag är klar med allt i skolan, jag har fått g i samhälle, jag har minst g i arbetsmiljö och säkerhet, och troligtvis vg i småföretagande. underbar dag helt enkelt, förutom natten såklart då.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Men uscha vad läskigt... jag mår inte heller så bra av blod..

2008-05-20 @ 17:43:27
Postat av: Cathrin

Snyggt jobbat... ;) Kändes inte alls dramatiskt ;)

2008-05-20 @ 18:21:42
Postat av: Morsan

Jaa du, hur ska ni klara er utan oss sen ? Men ni var såå duktiga i natt så jag tror det kommer att gå bra. Lite rädda blev vi av uppvaknadet men nu är det bara att gå vidare.

2008-05-20 @ 18:49:32
Postat av: Murki

hihihi någon är alltså lite känslig ;)

2008-05-20 @ 20:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0