i feel good, i knew that i would

imorse ville jag bara ligga kvar. det var varmt och skönt i sängen. istället kliver jag upp, ser snö LIGGA på backen, och det snöar. hurra, vilken dag tänkte jag. jag hade även ont i halsen och lite hosta. men jag kämpade på, klev upp och gick till skolan.
väl i skolan fick vi en slutuppgift i småföretagande, skulle få veta hur provet gick. jag fick en klump i magen. jag visste att jag kunde bättre än hur de gick på provet, och så sa även stefan. att han sett det jag lämnat in och att det var högre kvalitet än provet. men jag fick g:) och han sa att provet inte är allt, så gör jag en bra slutuppgift så har jag goda möjligheter på högre betyg :D då blev jag glad:)
halsen gör fortfarande ont, men jag kan leva med det. böckerna har kommit hem till sofia, och ikväll ska jag och älski mysa och se hockey och äta tacos medan alla andra är på bal i snöyran!:P

jag ber även om ursäkt för mitt förra inlägg angående balen! jag tror ni kommer vara jättefina i era kläder, men jag trivs inte i sånna kläder! men ha så skoj ikväll ni som ska dit :)

UPDATE: denna dag blir bara bättre å bättre :D VG på mitt tal i svenskan, jag som var så nervös. och jag fick bra kommentar så jag är skiit nöjd!

Kommentarer
Postat av: Morsan

Vad är väl en bal på slottet !?

Man kan ha trevlig utan bal, även om jag fortfarande sörjer såg inte ni ut att göra det...

Blir dyrt det här om det går så bra med alla betyg ! Ta och varva ner nu och tänk på vår ekonomi.. Skojar bara, på dom igen !!

2008-05-16 @ 22:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0