don't you think that's a little unfair

det finns något här i världen som stör mig så sjukt. och det är orättvisa. folk som får vara ledig exempelvis. imorgon är det studentbal för min klass och de som ska på balen (plus de som inte ska på balen från rörlig bild), vara ledig imorgon eftermiddag. men de som har foto och inte ska på balen ska minsann till skolan. som jag tillexempel. jag har heldag imorgon minsann, 8.15 - 15.15. nu var det väl inte riiktigt detta det handlade om, mig kvittar det egentligen. då kanske man får mycket gjort. men det är så himla mycket orättvisa som är kring mig, och sånt gör mig så jävla förbannad. vissa förtjänar bara skit.

imorn ska jag sitta hemma med älski, äta tacoooos, kanske ta en cider, se på semin mellan sverige - kanada och bara slappa. till skillnad mot resten som ska stå ute i snön (!) och frysa för att sen gå in på nån tråkig jävla bal med fula kläder och äcklig mat.

lämnade in datorn idag så jag får bort strecket i skärmen, rensade även fläkten på damm, mycket var det! fick höra att man kan köpa till billigt minne till den, så man kanske ska behålla den ändå.. hmm, vi får se, vore inte så illa att få en slant heller.

Kommentarer
Postat av: Murki

ooookej.... schysst.... verkligen

2008-05-15 @ 17:35:23
URL: http://murchie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0