cause i deserve this

ah! känner att jag är helt slutkörd nu när slutspurten är med skolan. i fredags var sista riktiga lektionen, nästa vecka är vi ledig för det mesta, några plojgrejer, och sen kommer studentveckan. denna vecka har som sagt varit ganska krävande, har gjort klart det sista i skolan, samt dragits med en lättare hjärnskakning i tisdags morse och huvudvärk resten av veckan. men nu är allt klart, så det känns skönt.

just nu sitter jag hemma, i brunflo, och väntar på klas. han fick för sig att han ville ha sig lite sallad sådär på kvällskvisten, så han gick till affären för att köpa lite ingredienser. ikväll blir det alltså en god sallad en aquatini och tv! lagomt avancerat. lat som jag är orkade jag inte följa med, men jag får väl så lov att hjälpa till när han kommer hem :P skön helg iallafall. imorgon ska klas spela golf, så jag ska väl sova ut först, sen bara slappa med en bra film eller så.

men nu, tvn o soffan medan jag väntar på salladen!
over and out

Kommentarer
Postat av: Morsan

Ja, du har verkligen gjort rätt för en sallad och en god drink ! Ha det gott nu då....

2008-05-24 @ 23:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0