these are the days that last forever

ack så fel jag hade när jag trodde att det skulle bli en ganska slapp vecka ändå. jag har varit trött och seg och less hela veckan, och jag tror bestämt jag har någonting att göra hemma i varje ämne. jag börjar bli rätt sliten och less på skolan, tar aldrig tag i någonting. har haft svårt att tagit mig ur sängen alla dagar denna vecka, och riktigt så illa brukar det inte vara. har lagt mig kring nio nästan alla kvällar, för jag har varit så gaalet trött. men när jag väl lägger mig är jag ändå inte tillräckligt avslappnad för att somna på en gång.
jag antar att jag inte kan slappna av ordentligt för att jag tänker för mycket. tänker på allt jag borde ha gjort som jag inte har gjort, och sånt. om jag bara gjorde saker i tid hade jag inte haft så mycket att tänka och fundera på, inte lika mycket iallafall.
men jag har tur, jag har klas! han finns där och lyssnar på mig när jag klagar på allt, han pysslar om mig när jag är på dåligt humör, han låter mig somna i hans famn där jag är som lugnast och tryggast, han pratar med mig när jag funderar på saker och framförallt så älskar han mig. vad vore jag utan honom. <3

till veckan har jag tydligen två lektioner, eftersom vi går på torsdag förmiddag också. vilken besvikelse, men jag hoppas det ska gå bra. nu borde jag ta tag i plugget, men det lär ju bli som alltid annars. alltså ingenting gjort.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jobba på tjejen. vi ses på mässan!

2008-03-16 @ 19:50:42
Postat av: linda

haha ja det är en chihuahua :-) mina svärföräldrars Wilma :-D

2008-03-16 @ 21:59:27
URL: http://www.lindaingridkristina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0