i just wanna be where you are tonight, i'll run in the dark looking for some light

det bara öser och öser. det är blött och kallt. och framförallt mörkt. det lär ösa hela natten, så jag får väl ligga där, i den mörka, tomma stugan inatt, och lyssna på regnet mot taket. visst blir man nog lite dyster och deppig när det regnar. samtidigt som det är härligt att lyssna på regnet när det slår mot taket.
idag var jag iaf på arbetsintervju, och det verkar lovande. får veta i slutet på veckan hur de gick. och jag hoppas att iaf det går bra, för just nu känns det inte som mycket annat går vägen. jag vill ha körkort. jag vill ha intressen. jag vill ha jobb. jag vill ha tillbaka de som slitits ifrån mig det senaste året.

men man kan ju inte få allt här i världen


Kommentarer
Postat av: sandra

Jaa, luncha det låter bra.. hoppas du får jobbet gums! <3

2008-06-25 @ 12:46:59
URL: http://sandracharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0