and we don't know what we're doing

jahapp, mycket har hänt sen sist. jag har nu mera fått jobb, är anställd av kornboden, men jobbar åt recall. jag sysslar med verifiering om jag inte är helt borta . :P kontrollerar inkomstdeklarationer, så skriv tydligt för fan. vissa siffror vet man ju inte vad det ska vara, å då blir de ju fel :P
fick börja jobba redan igår, så igår var jag där 8.30-15.30 för att lära mig och börja jobba redan igår (!). idag började jag 7.30 och jobbade till 15.30, och fick schema för nästa vecka innan jag gick. 15.30-24.00 hela veckan, så om det är nån som känner sig pepp att hämta mig från jobbet så går det bra att höra av sig :P såklart för en liten slant då. jobbet är inte så roligt, men det är överkomligt. jag tror jag står ut tills anställningen går ut.
jag har ju även en sambo nuförtiden, klas bor här för det mesta när han jobbar, och jag hoppas att jag får se honom då och då, trots mina arbetstider. känns inte så skoj när han jobbar morgon/förmiddag, och kommer hem mitt på dagen, så ska jag åka iväg tidigt för att jag ska jobba eftermiddag/kväll. för när jag kommer hem lär han väl sova eftersom han börjar tidigt på morgonpassen :( men de ska väl gå. det ger pengar.

allt för nu, och ett tag framöver!

Kommentarer
Postat av: Cathrin

sånt där löser sig själv... det är mysigt att krypa ner tillsammans även om man inte orkar hitta på något på kvällen... sen finns ju lediga dagar som används till kvalitetstid!

2008-06-27 @ 19:00:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0