where did i go wrong? i lost a friend, somewhere along in the bitterness

jahapp, en vecka har gått på jobbet nu, känns okej trots att det är drygt. man överlever iallafall. nästa vecka jobbar jag kväll också, ska bli skönt att slippa kliva upp tidgt, men trist också eftersom jag knappt träffar älski :( det är värdelöst. fast lite jobbigt är de med kvälls/nattpassen också, för man är inte trött när man kommer hem. igår somnade jag nån gång efter tre, fast idag är jag lite tröttare så jag ska nog lägga mig strax.
imorn blire till att städa om det inte är fint väder så man kan ligga ute å steka å få lite färg kanske. vi får se hur vädret är helt enkelt.
hm, annars är de väl inte så mycket som händer. jag o älski har vart tillsammans 16 månader idag (fredag). det är najs :)

men nej, nu får de bli sängen. natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0