when i was feeling down, you made that face you do, no one in the world who could replace you

jahapp. lång dag idag. 7-20. pengar pengar pengar. om någon kolalr mig djupt i ögonen är jag säker på att dom ser dollartecken. visst, jag vet inte om det är värt de. är trött som fan. tänkte försöka vara vaken till klas kommer ,men jag ska nog lägga mig ändå. vi som skulle ses så mycket nu när jag jobbade dag en vecka:P jo, tjena. både han och jag tog på oss extraarbete. men ja, vi kanske kan unna oss nått skoj i slutet av augusti när fet-lönen kommer.

har inte ork eller tid att blogga så mycket, vet inte vad jag ska skriva heller. det går ju att höra av sig om nån undrar något nån gång eller vill hitta på något nån gång. känner inte så stor mening att blogga när ändå aldrig nån kommenterar heller så.

Kommentarer
Postat av: sandra

Jobb och åter jobb vännen! när vi fått våra löner så unnar vi oss något tillsammans? okej? ;) super-lunch? haha!

massa kramar!

2008-07-22 @ 23:38:47
Postat av: Cathrin

Visst jobbar ni en hel del, men som du skriver - ni får unna er något skoj när lönen kommer... Det är skönt att kunna hitta på saker som man så länge velat göra...

2008-07-23 @ 11:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0