thank you we're having the time of our lives

jag måste ta upp det veronica skrev i sin blogg härromdagen. det är faktiskt stor skillnad på en vän och en kompis, precis som hon skriver. en kompis är en man hänger runt och har kul med, pratar om allmänna saker, medan en vän är en person man har en djupare relation med, och pratar om djupare saker med. har nog inte så värst många vänner ändå. för hade jag haft det skulle jag inte ha så mycket inom mig att tänka och fundera på. tur jag har älski att prata med iaf.

alla har dåliga dagar ibland, och idag kom min. vaknade nog på fel sida, och sovit alldeles för lite, så allt har bara blivit fel idag känns de som. gick dock rätt okej på jobbet, förutom att jag vill strypa några st. känns okej med jobbet hittills iaf, börjar trivas faktiskt. sen att arbetsuppgifterna inte är de roligaste, det var en annan sak.

hade önskat att älski var här och sov med mig inatt, börjar bli som en vana att sova tillsammans nuförtiden. mysigt. men eftersom han skulle golfa klockan åtta (!) imorgon, så sov han hemma. mycket golf där, men det är bra. man ska ha intressen. och inte nog med det, han sänker sig lite då och då, så tillslut kan jag nog leva som lyxhustru ändå ;)

annars då? det är tomt hemma. sjukt tomt. man förväntar sig när man kommer in genom dörren att nån ska komma och vifta på svansen och bli glad över att se en. men det gör det inte, och det gör ont i hjärtat. jag saknar dig sötnos. känns som alla rycks ifrån en. saknar även mormor mycket. går inte en dag utan att jag tänker på henne. man inser att man verkligen måste ta vara på tiden, för rätt var det är så är det försent.

men nej, nu blir det sängen, för imorn ska jag å mami äta tacobuffé tydligen :D weee.

Kommentarer
Postat av: Murki

Jag önskar att jag också hade fler vänner. Men jag är för rädd för att släppa in folk så nära mig. Ni vid bordet är vänner, men jag har nog ingen såndär totalt nära vän som man känner utan och innan. Vågar som sagt inte.

2008-07-09 @ 18:43:41
URL: http://murchie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0