i'm tired and i've felt it for a while now

vissa saker gör mig bara så arg. jag säger om och om igen "nej, nu ska jag sluta bry mig", men ändå går det inte på något sätt. jag blir bara argare och argare, och det är jobbigt att jag fortfarande ska behöva ta åt mig, fast jag vet att de tinte är nån mening längre.

happ, för att förklara förra inlägget lite bättre. såhär ligger det till. jag vill inte plugga, inte just nu. jag vill lista ut vad jag vill bli i framtiden, innan jag kastar mig in på att ta lån och grejer för att plugga vidare. och dels visste jag inte ens riktigt vad man blev av det där som jag kom in på i umeå. klas vill plugga, men det i umeå visste han inte heller ritkigt vad man blev på. och dessutom var han ju bara reserv där. men eftersom han kom in på den utbildningen han sökte i örebro, vet vad man kan bli av de, och framförallt, vill bli det man kan bli av det (typ filmrecencent). man kanske kan tycka att det kommer bara sådär, och hej nu ska vi flytta 60 mil bort. men både jag och klas vill verkligen det här, så bara vi får tag på en lägenhet och jag får tag på ett jobb, så tror jag det kommer bli toppenbra, det här. och det är faktiskt inte dyrt alls att åka tåg dit ner, så det är faktiskt bara att komma och hälsa på. that's it!

helgen då, den var toppen, verkligen! i fredags blev det utgång med ett superhärligt gäng :) var jätteroligt att jag och maria kom bra överens, tyckte jag då :P maria är alltså klas bästa kompis simons flickvän :) ja, sen på lördagen mådde jag lite halvdåligt, så det blev en lugn dag bara. mor och far åt grillat i värmen i brunflo med mig, klas o hans föräldrar :) trevligt var det, och de tror jag alla tyckte. själv var jag trött, och somnade nog inte långt efter halv tio. sen igår, söndag, tävlade klas och anders golf på dagen (varmt!!), sen på eftermiddagen for vi först hit och hämtade upp mor o far, sen for vi ner på stråket och åt grillbuffé i ett av tälten, det var skiit gott, verkligen! sen for vi hit, och anders o annica hem för att packa vidare. och sen blev de bara en lugn kväll och sen sova eftersom klas började jobba 6 imorse (!).

själv så jobbar jag 15.30 - 24.00 hela denna vecka, det kan ju låta tråkigt eftersom jag missar yran, men jag bryr mig inte så stort. det enda jag hade velat se var neverstore som spelar på fredag, men det är inte värt att betala massa pengar för att se ett band. nej, då jobbar jag hellre o tjänar bättre pengar på kvällstid än dagtid.

Kommentarer
Postat av: Cathrin

Det är fullt möjligt att Neverstore kommer fler år! Så det är nog lugnt!

2008-07-30 @ 11:24:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0