i'll believe you when everything you say, don't turn out wrong

ännu en dag avklarad på jobbet. dagarna flyter på rätt bra ändå, trist bara att man inte kan göra så mycket på dagarna. eller kan å kan. att jag sover bort hela dagen så jag inte hinner göra något. skulle ha klivit upp både igår å idag och ätit frukost med klas innan han stack på jobbet, alltså vid tio, men har inte pallat kliva upp nån dag. ska bli skoj att se hur jag ska palla körlektionerna denna vecka. eller så inte.

imorse när klas gick sa vi "hejdå, vi ses på lördag" och det kändes inte så skoj. är som van att han är här och sover när jag kommer hem och att han kliver upp och åker på jobbet när jag ligger kvar i sängen. imorgon skulle han hjälpa till i sin brors lägenhet, och sen jobba mellan 14-18. och när han slutar är jag ju på jobbet. och så måste han åka hem eftersom han ska golfa nu torsdag-fredag-lördag. :( men snart blir vi sambos :) jag längtar!

jag längtar också till den 16-17 augusti, för då ska jag, älski, bror erik och svärföräldrarna åka till sthlm :) det ska bli så trevligt. gå på grönan å grejer :) ska bli så skönt att kom

Kommentarer
Postat av: Cathrin

Börjar se ut som att alla reser bort när det är nära för bebisen att komma... Du, Magdalena, Jenny... Vi behöver nog inte oroa oss för någon hysteri för att träffa bebisen de första dagarna (om den kommer vid utsatt datum)

2008-07-16 @ 11:58:24
Postat av: Morsan

Är inte utsatt datum 23:e eller nåt ? 16-17 känns då väldigt långt före....

2008-07-16 @ 14:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0