i don't wanna wake up today, cause every day's the same

stress stress. man hinner inte mycket på dagarna alltså. i snitt är jag hemma o vaken ca två timmar om dagen innan de blir jobb. igår (inatt) somnade jag efter ett nån gång, och idag blev de upp halv sju, iväg och köra körlektion 7.30, fick en dubbel istället för att jag skulle vänta på en lektion emellan min nästa. å nu ska jag snart iväg och köra igen. 13.45, sen blir de ta sig ner på stan (hoppas det slutat regna), och vänta på skjuts till jobbet. jobba, sen hem å sova, lär inte ha nå problem att somna inatt iaf.

imorn är det många frågetecken. utgång? inte? bio? inte? nått? inte? hoppas det reder ut sig iaf. vill gärna ha klart för mig när jag somnar vad som händer imorgon.

nästa vecka blir iaf najs, jobbar dag för en gångs skull, 7-15.30, då kanske jag hinner träffa klas lite. o de är ju aldrig fel :) får se hur de går att ta sig upp bara :P ingen morgonmänniska jag inte.

tycker synd om klas också, han är å tävlar golf idag. med detta väder :( just nu ösregnar det. blö! men hoppas det går bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0