what do you do when all falls apart?

när når man vändpunkten? när det tar stopp, och det bara inte går mer? när man bara vill skrika och säga ifrån, när når man den punkten? känns som om jag är där nu iallafall. jag vill inte mer, jag vill kunna säga ifrån. jag vill inte vara snäll längre. nej, jag vill inte längre. hur svårt kan det vara?
om jag ger så mycket (okej, på sista tiden har jag inte lagt ner så mycket energi, men ändå), och inte får något tillbaka. jo, en sak får jag. påminnelser. tack för att du verkar skita i det jag har lagt ner.

förlåt, men det gör mig bara så förbannad.

Kommentarer
Postat av: Morsan

Prova med att prata om saker någon gång, det kan fungera. Du har ju ett kontaktnät med flera som gärna lyssnar. Eller skrik, jag tror inte det fungerar men det kan kännas bra....

2008-01-09 @ 10:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0