i know i will explode one day

laugh, if you feel like laughing
cry, if you feel like crying
yell, if you feel like yelling
just let it out

I swallow all my problems now
keep em inside, won´t let em out
I know I will explode one day

tur i oturen, som slutade med otur iallafall. klas skulle fara upp till åkersjön med sin bror idag, och när dom kom upp hade dom glömt nyckeln till stugan, så dom va tvungen att fara hem igen. det var ju otur, sjukt otur. när dom va påväg hem tvekade klas på om han skulle orka fara upp igen sen, tur tänkte jag, då kanske han skulle fara hit istället. men det slutade med otur - han bestämde sig för att fara till stugan iallafall.
men jag ska inte klaga. vi har tillbringat faktiskt nästan hela lovet tillsammans, och mysigt har det varit, verkligen skitmysigt. :) och idag har vi vart tillsammans i tio månader också, fan va tiden går fort alltså.

på måndag är de slut på all vila. då är de skola, eller ja. praktik. bokgörande för min å karros del, och jag hoppas jag snart hittar någon ny plats också. var ska jag leta? har du en praktikplats över, hör av dig till mig, tack?

kring 150 dagar till studenten, det är GALET. måste bestämma mig hur jag vill göra sen också. plugg? pepp? jag vet inte. vad vill lilla nathalie bli när hon blir stor kanske hon måste tänka över först.

helgens händelser är iaf följande ;
se 7, 8, 9 och 10 på ugly betty
jobba ikapp två veckors projektarbete
plugga lite körkortsteori
se one tree hillavsnitt om de finns tid över.

Kommentarer
Postat av: Karro

Ja jag måste också ha en praktikplats ju:S.

2008-01-04 @ 22:20:39
URL: http://kolsyrran.blogg.se
Postat av: Karro

http://www.jth.hj.se/doc/2499 - Grafisk design och webbutveckling. Verkar soft!:D

2008-01-05 @ 19:37:55
URL: http://kolsyrran.blogg.se
Postat av: Karro

hum, det står ju "Efter utbildningen är du redo att börja arbeta med digital medieproduktion och grafisk formgivning för trycksaker, tidningar, webbplatser och intranät och andra kvalificerade arbeten inom tryckta och elektroniska medier. Du kan också tänkas jobba som projektledare för större eller mindre webbprojekt. Den här typen av arbetsuppgifter finns t ex på de flesta större eller mindre företags informations- och marknadsavdelningar, inom reklambranschen, dagspress och webbyråer."

Men man kan ju gå ett påbyggnadsår efter de första två åren också

2008-01-05 @ 20:36:41
URL: http://kolsyrran.blogg.se
Postat av: Karro

ja! kanske borde kolla upp det lite mer.

2008-01-05 @ 21:17:17
URL: http://kolsyrran.blogg.se
Postat av: Morsan

Jönköping ! Vad är det du försöker locka min dotter med Karolin ?! Hittar ni inget längre bort ?!
Fast det är ju bra om ni vill och orkar plugga vidare, ja ok, ni har mitt stöd. Men hur ska det gå för Klas ? Nu måste ju han fatta beslut...

2008-01-08 @ 16:51:28
Postat av: nathalie

ps, mamma. jag har inte pratat om jönköping alls. sa bara att det verkar vara en bra utbildning, men det är inget för mig

2008-01-08 @ 17:38:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0