how does it feel to know you're everything i need

jahapp, uppdatering till min mor! inte mycket som har hänt faktiskt. har inte mycket att berätta. har fått lite mer fina prylar till mitt rum dock. fina ljus (svarta) och nått slags kraffs att ha i ljusstakarna jag fick (grönt och svart). nytt bäddset (grönt o svart), nytt lakan (svart) o nya örngott (svarta). jag är kär i mitt rum. mer o mer saker blir i grönt o svart. har lite ångest faktiskt över att flytta ut till stugan i vår, och ännu värre, flytta bort. det är så jävla fint. trivs sjukt bra!
mästerkockarna slog till i helgen med en mycket lyckad tacomiddag i fredags och en minst lika lyckad spagetti o köttfärssåsmiddag igår. lugn kväll med film och mys. bättre än så kan de knappast bli.
har äntligen tagit mig i kragen och jobbat lite projektarbete. bra nathalie. mycket allmänt jag vill göra just nu, kan inte heller skylla på att tiden inte finns - för det gör den. ska bara ta tag i det. yes i will. någon dag.

Kommentarer
Postat av: Morsan

Det finns inget som tvingar dig att flytta ut till stugan i vår. Du får bo hos oss. Och du behöver inte heller flytta hemifrån, aldrig någonsin. Tänk lite på oss hur tomt det kommer att bli hemma ! Åhh, det känns så skänt att veta att du alltid vill bo i ditt rum ;=)

Skulle du komma på att du vill flytta hemifrån någon gång får du väl tapetsera lika där du flyttar in, det fixar nog pappa och Johan....

2008-01-27 @ 20:42:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0