i never had a dream come true until i meet you

ännu en vecka har gått, helgen har börjat och jag har blivit särbo! ikväll skulle klas på bio med sin bror, och sen upp till åkersjön för att köra lite skoter. det förtjänar han, eftersom han inte har kört på länge, han har haft så ont i ryggen. och nu är de min tur att ha svinont i ryggen. vaknade vid tre inatt och hade så ont ont ont, höll nästan på att börja grina, men jag lyckades somna om, och det var liite bättre när jag vakna, men ont gör de!

o jag hoppas att de blir bättre tills imorn, eftersom jag fått ett litet jobb imorgon kväll. garderobspersonal på folketshus mellan typ 21-01. tänkte att jag lika gärna kunde ta på mig de eftersom klas inte är hemma å sådär. å då måste jag fördriva kvällen så jag somnar sent så jag sover ut iomorn så jag orkar va vaken hela tiden. men fanns de nått att göra eller? nej, inte direkt.

nästan snudd på att jag ska städa lite, å då mina vänner, då har jag tråkigt!

Kommentarer
Postat av: zanda

20.30, inte 21 :P viktigt viktigt. hoppas du får en trevlig kväll!

2008-02-09 @ 07:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0