i close my eyes, and all i see is you

igår städade jag (!), jag dammsög, dammtorkade och plockade undan lite. vet dock inte om det blev så mycket bättre, ser ut som innan ungefär. jag har för mycket saker helt enkelt. för mycket saker på för liten plats. men hur som helst var jag ju duktig som städade, de är de som räknas.

somnade relativt sent iallafall, tog en ipren så jag kunde somna. och så vaknade jag imorse av ingen ryggont alls, det var ju bra. skulle tanka ett fnl-avsnitt och en film, så jag kunde roa mig innan jobbet, och imorgon på dagen också, så jag hade nått att göra eftersom älski inte var hemma. men vårt internet är ju... speciellt, så det går typ inte. och sen fick jag veta att älski skulle hem idag iallafall, för det var nån skotergrej på österäng som lockade. ja, då var det ju smart att jag hade lovat att jag skulle jobba. som jag skrev igår så tog jag på mig de, eftersom han inte var hemma. menmen.

en praktikvecka kvar, och en jävla massa och göra. borde ha lärt mig att göra allt i tid, men inte då!

har fortfarande inget att göra, eftersom internet inte vill funka som de ska så jag har nått att kolla på. trååkigt.
men nej, jag är inte bitter.

Kommentarer
Postat av: Cathrin

Nya inlägg kanske??

2008-02-14 @ 21:56:50
Postat av: asd

intressant

2008-02-15 @ 20:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0