i can hardly wait to leave this place

ÅH. LYCKA. detta sportlov kommer verkligen bli speciellt. för det första, på tisdag firar jag och älski ETT ÅR!!, det är crazy. det har gått så sjukt fort, och jag är så sjukt kär och lycklig. bäst! och inte nog med det, för att fira detta åker älski och jag upp till hans stuga i åkersjön på måndag kväll, och är där tills söndag:) hur mysigt låter inte det då? jag tycker det låter helt underbart iallafall. jag tycker så mycket om att vara där uppe, det är lugnt, tyst och skönt. frisk luft och fin natur. man blir lugn i kroppen och kopplar bort så mycket.
jag längtar iallafall jättemycket tills vi ska åka. ska bli mysigt att laga mat och greja tillsammans :) det är vi ju så bra på! gäller bara att fördriva helgen så det blir måndag kväll nån gång.

Kommentarer
Postat av: Klas

Det kommer bli hur skönt som helst. Jag älskar också att vara där uppe. Man slappnar av så bra! Och ja ETT ÅR! Sjukt vad det går fort! (L)

2008-02-28 @ 16:36:27
Postat av: Karro

haha ja jag vet också en som vill...
japp nu har jag sett alla avsnitt. sjukt spänannde nu ju!! Ha ett bra lov du me:)

2008-03-01 @ 16:18:58
URL: http://sistarycket.blogg.se
Postat av: Anonym

Häärligt värre låter de som!:) Ja, ett år..sjukt fort=P
Hoppas du har de jätte bra!:D

2008-03-05 @ 11:46:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0