how did i become such a hateful little person

vilken jävla dag. usch. klas tänkte stanna hemma imorse, och jag kände för att göra det jag med, men vi for iväg iallafall. mitt samvete pallar inte att vara "sjuk", tyvärr. vi hoppade på fyran och det klev på folk allt eftersom vägen. när vi kommer till sista hållplatsen på bussen, är det inte där vi ska kliva av. perälä gick fram och frågade, och vi insåg att britten hade sagt fel buss till oss. då fick vi åka tillbaka till stan, och kliva på trean istället, och den var packad, och jag fick panik redan då. sen kom vi fram till mässan och det var folk överallt hela tiden. paniken steg och jag ville bara hem. men halv tolv skulle vi få baugetter, så vi tänkte vänta tills dess, och sen åka. men jaha, då visade de sig att baugetterna smakade skit, så de va inte värt väntan. sen for vi hem, och den bussen var mer packad än den vi åkte dit med.
det var för mycket folk på för liten plats. jag hade sån jävla panik. ja, jag hatar folk.
och jag förstår inte hur jag tänkte när jag köpte 100dagarsbiljetten. de kommer bli minst lika jävla hemskt det med.

Kommentarer
Postat av: Klas

Stackars älskling! Men det blir nog kul på 100dagars! Hoppas jag !

2008-02-21 @ 14:20:34
Postat av: Géa

Jag håller fan med! Jävlar vad folk det var!! När man kom ut kunde man ju knappt stå, för man var van att trängas..huvvaligen! puss!

2008-02-22 @ 13:20:59
Postat av: Morsan

Du har visat en annan sida för mej också som säger att du är väldigt social, trevlig och hjälpsam. Men det kanske är stora folksamlingar du hatar och det är nog faktiskt så att det kanske är ärftligt !? Tror inte på 3600 på 100-dagars, det var visst så många som skulle besöka Nolia, dock inte riktigt samtidigt...

2008-02-22 @ 21:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0