Mobilbloggar från tåget

Ah, jag hatar tåg. Vi skulle ju byta tåg i sundsvall, men det var försenat. 22 minuter sent när vi började åka, och sen ökade det till 27. Vi skulle ha bytt tåg i gävle. Men missade det, så nu ska vi åka ner till sthlm och byta där. Men kommer komma fram typ nio istället för sju:( värdelöst, jävla tågtrafik. :( aja, en liten update. Kommer fram till örebro som sagt kring nio om de inte blir mer sent, men nästa tåg är ju inte sj, så de lär väl gå:P sen blir de sova på en gång nästan eftersom jag ska jobba på mitt nya jobb imorgon. Hejdå:P

Kommentarer
Postat av: Natalie B

Hej! Vill du tjäna pengar utan att behöva anstränga dig? Isåfall tycker jag att du ska kika in här:

http://www.plusikassan.se/index.php?advertiser=1198

Jag har redan tjänat 600 kr och det fungerar verkligen!

2008-08-21 @ 17:18:42
URL: http://natalieb.blogg.se/
Postat av: Morsan

Bättre lycka nästa gång, det kanske är straffet för att allt gått er väg så här långt..

Hörs imorgon

2008-08-21 @ 19:56:42
Postat av: Cathrin

Hm, ja det har ju varit "lite" strul för SJ hela sommaren... Typiskt bara att det jävlas redan på första sträckan! Men huvudsaken är att ni komer fram och att ni inte behöver betala mer än den resa ni bokat!

2008-08-21 @ 21:17:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0