Mobilblogg lördag

Hejhopp. Dagarna är långa här nere, finns inte så mycket att göra, konstiga rutiner och vanor, ingen tv (:S), inget internet vad jag vet. Så det finns inte så mkt att göra, idag har vi dock varit på en träningsmatch i innebandy, rätt skoj faktiskt. Skulle kunna tänka mig att se en riktig match. :) ikväll skulle vi gå på stan på nått grejs, var några som skulle uppträda på en scen, men vi gick en sväng runt slottet och sen hem och såg film :) imorgon ska vi nog kolla färdvägar och sånt till skola och jobb. Det var allt för nu. Hejdå:P

Kommentarer
Postat av: Morsan

Tänk vilken upptäckt ni gjort, det finns folk som faktiskt kan leva utan datorer ! Ni kanske klarar er utan sen när ni flyttar ?

Ha en bra söndagså hörs vi....

2008-08-23 @ 22:42:38
Postat av: Cathrin

Inget internet är väl en sak... Det finns alternativa lösningar på det, bibliotek osv... Men ingen TV!? Finns det alltså familjer som inte har TV!? Det trodde inte jag... (jag må va naiv, men endå...)

2008-08-24 @ 14:16:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0