hejhopp östersundare

ja, jag antar att det bara är ni som läser :P har kommit över ett trådlöst internet, så nu kanske man överlever ett tag här nere :P dagarna går sakta, men nu har jag fått min cykel ihopmonterad, så nu kan jag ju iaf cykla om jag har lust :P på måndag börjar jag jobba, det ska bli svinroligt faktiskt :) ska sitta o göra skolkataloger hela dagarna :P jag ser fram emot jobbet faktiskt :)

jag har suttit och funderat lite på er alla i östersund idag. till er som säger att ni vill göra något och flytta hemifrån och kanske till en egen stad. jag säger bara detta:
man måste våga för att vinna.
skulle jag sitta i en främmande stad, nåja nu känner jag den ju lite :P. men skulle jag sitta i en stad typ 55 mil hemifrån om jag inte vågade chansa lite? skulle jag (snart) ha en lägenhet mitt i city om jag inte vågade ta lite chanser? man måste ta vara på livet. man måste se sig runt. jag bara säger det. vill man verkligen göra något, då gör man det. iallafall jag. jag vågade chansa, jag tog mitt pick och pack. nu känns det som jag vunnit. jag trivs som fan här nere. (minus alla getingar :P hehe)

så fort vi fått ordning på internet hemma hos oss sen så ska vi göra en blogg som vi skriver i tillsammans tänkte vi. hur vår vardag och sådär är här nere. om det är nån som är intresserad av de såklart.

ska väl kanske nämna också att jag är numera moster nathalie :P till en liten pojk på 51 cm och 3170g (om det säger er nått, mig säger de inte särskilt mycket. bara liten ;P) fast som det ser ut nu kommer vi inte komma hem på ett tag :( blir nog för dyrt att åka hem den 12:e som vi tänkt. vi får se helt enkelt. känns som om vi faktiskt hellre lägger pengar på något fint till lägenheten och åker hem senare när vi kommit in i rutinerna med lägenheten och sådär

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad bra att ni har det bra. Ser fram emot er gemensamma blogg... Grattis Moster Nathalie..

Kramar

2008-08-29 @ 17:23:22
Postat av: Morsan

En gemensam blogg blir bra. Kul att höra allt även från Klas perspektiv...



Saknar er ..Kram från mamma/svärmor (och nybliven mormor)

2008-08-29 @ 22:25:26
Postat av: linda ingrid kristina

jag vill läsa allt! o se bilder :D

2008-08-30 @ 00:30:17
URL: http://lindaingridkristina.blogg.se/
Postat av: zandra

Grattis moster! Jag tycker du är duktig som flyttat, jag skulle inte göra det. Jag trivs bra här. Nu ska jag köra bil till sundsvall, vi hörs! puss

2008-08-30 @ 07:19:56
Postat av: Karro

ja jag tycker absolut i ska starta en blogg tillsammans! spännande ju^^. åå jag vill också flytta. men nja helt själv till en främmande stad är nog lite skillnad mot att flytta med någon man känner å trivs med. men egen lägenhet i ösd skulle funka de med^^

2008-08-30 @ 17:42:17
URL: http://kolsyrran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0