HEJDÅ ÖSTERSUND


nu sticker vi :) fick samtalet jag väntat på idag, och dom ville anställa mig på katalogavdelningen :) känns toppen! eftersom jag börjar på fredag, åker vi imorgon. tåg kl 11.22 typ!
sen kommer vi hem kring den 12 september och hämtar flyttlasset eftersom vi får vår lägenhet den 15 september. får jag tillgång till internet skriver jag väl en rad eller två, annars får ni hålla er tills den 15e, för då får vi internet till lägenheten också. då blire bilder med, på finlägenheten ;)

so long, suckers :P

Kommentarer
Postat av: Emma

:(

2008-08-20 @ 17:28:37
URL: http://Simpkin.dontexist.com
Postat av: Morsan

Åhh, det kommer att bli blandade känslor här. Jätteglad för er skull men det blir nog tomt hemma ! Lycka till, ses snart

2008-08-20 @ 18:04:21
Postat av: linda ingrid kristina

GRATTIS TILL ALLT NATHALIE! Hoppas ni kommer trivas där nere i Örebro och att jobbet går bra! Kul att du fick det:D Hann dock inte säga hejdå men vi får ses och hålla lite kontakt ändå! :D

2008-08-20 @ 23:04:01
URL: http://lindaingridkristina.blogg.se/
Postat av: Cathrin

Lycka till så mycket med uppstarten i Örebro! Får väl se till att iaf chatta när du bor så långt bort... Får göra som med svärföräldrarna - skicka filmer med bebisen! ;)

2008-08-21 @ 10:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0