i don't blame you for being you

ibland blir jag irriterad på folk. folk som får mig att känna att allt som händer är mitt fel. jag tar alltid åt mig för mycket och får dåligt samvete och tycker att allt är mitt fel. det är inte alltid det, jag kan inte göra något åt vissa saker, det bara är så. och jag blir så irriterad när folk inte fattar det. baah!

om 17 timmar kommer klas med tåget, äntligen! vad jag har längtat. dom har iaf det bra där nere, och det glädjer mig alltid när jag hör att han har det bra. tyvärr vann dom inte, men själva upplevelsen att vara där nere och få visa sin film räcker långt!

imorn ska jag hjälpa syster att läsa lite körkortsteori, hon ville ha lite hjälp, och det kan vara bra för mig också att prata och diskutera och läsa lite jag med, eftersom jag tydligen har lyckats boka uppskrivning, haha! det var ju inte riktigt meningen, men det kan ju vara bra också. håller tummarna på att de går bra.

Kommentarer
Postat av: Emma

Ta inte åt dig

2008-04-26 @ 17:11:12
Postat av: Rebecca

Jag blev helt kär i den

2008-04-27 @ 00:02:45
URL: http://season.blogg.se
Postat av: zandra

ta inte åt dig, skit i vad folk tycker. försök iaf, det är inte värt det att ta åt sig. ja, igårkväll fick jag till det där programmet jag ska öva med, så nu är du vaaarmt välkommen! ses sen!

2008-04-27 @ 07:51:35
Postat av: Cathrin

Är inte så lätt att inte ta åt sig, men jag måste ställa mig i kön och hålla med de andra som gett dig rådet - Skit i alla andra och ta inte åt dig skiten... Har man inget bättre för sig än att snacka skit så är det faktiskt inte värt att lyssna på! Håller iaf tummarna för dig på uppskrivningen!

2008-04-27 @ 13:26:38
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

Just idag fixade det till sig så gott som av sig självt :) Annars bara tuppering och spray ^^
:)

2008-04-28 @ 22:47:26
URL: http://nevnarien.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0