every day away from you, feels like a lifetime

imorgonbitti, 06.10 far klas till stockholm och drömfabriken! som förmodligen alla redan vet, har "the toymakers dream" av klas, mattias, thomas och tim, blivit utvald av drömfabriken att visas där nere, och klas och mattias fick gratis biljetter ner till filmfestivalen av filmpool. det visade sig sen att thomas och tim fick gratis av skolan, men bara tim kunde följa med. så nu ska klas, mattias och tim ner till filmfestivalen. sjukt kul för dom, verkligen. mindre kul för mig, då hemresan sker på lördag natt, 23.50 om jag inte minns fel. ankomst till östersund 06.50, på söndag alltså. FÖR länge! men jag är glad för deras skull, verkligen.
två dagar till lov också, känns väl sådär. borde väl fundera på att jobba ikapp lite så man ligger i takt efter lovet, vore skönt. men varför ligga i takt när man kan ligga efter?

Kommentarer
Postat av: Morsan

Ligg i takt du, du hinner knappt blinka så är du utskriven för alltid ! Om du absolut vill vänta till sista sekund med skolarbetet finns ett körkort att jobba med, eller så kan du få vara hembiträde tills jag blir frisk ;=)
Ut och spring medan solen är kvar !

2008-04-23 @ 17:49:28
Postat av: Anonym

Kolla in den grå !
http://www.blocket.se/vi/15986273.htm?ca=3_s

2008-04-24 @ 21:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0